کد خبر: ۱۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
گروه استان ها ــ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:شاخص‌های دولت در انتخاب  مدیران انقلابی‌گری، روحیه جهادی،  توانمندی‌های اجرایی و مردمی بودن است .

محمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان باید مدیر انقلابی باشد اظهار داشت: در این اواخر مطالبی در مورد ابقاء استاندار فعلی کرمانشاه مطرح شده است که بنده به عنوان نماینده استان عنوان می‌کنم مردم در انتخابات برای تغییر رأی دادند و نسبت به عملکرد دولت قبلی انتقاد جدی دارند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم سبب ناراحتی و نارضایتی جدی مردم شده است بیان کرد: به‌ یقین رأی مردم استان کرمانشاه به آیت‌الله رئیسی برای تغییر در سیستم اجرایی و مدیران اجرایی در کل کشور بوده است و این رأی ملاک شایسته سالاری است.

رشیدی با بیان اینکه به گفته رئیس‌جمهور  شاخص‌های دولت در انتخاب  مدیران انقلابی‌گری، روحیه جهادی،  توانمندی‌های اجرایی و مردمی بودن است و بر اساس این شاخص‌ها انتصابات انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در همه دوره‌هایی که در سیستم اجرایی مملکت با رأی مردم در مورد رئیس جمهور تغییر اجرا شده،  وزیران و نمایندگان عالی دولت در استان‌ها به‌طور طبیعی تغییر کرده‌اند.

رشیدی با بیان اینکه این خواست نماینده استان کرمانشاه است و هر نماینده‌ای مستقل است و نظر خود را راساً اعلام می‌کند و ما در ابراز نظرات و آرای خود به هیچ کسی وکالت نمی‌دهیم گفت: بنده به عنوان نماینده استان کرمانشاه خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان هستم تا با خدمات ویژه دولت انقلابی کام مردم شیرین شود و امیدواریم با روی کار آمدن جوانان انقلابی و روی کار آمدن مدیریت اجرایی استان و توانمند این اتفاق در استان رخ دهد.

انتهای پیام/833/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار